שלום, לפני כחודש עברתי מחברת סלולר לחברה אחרת. הסיבה למעבר שלי הייתה מכיוון וחבילת השיחות לחו"ל שכוללת את רוסיה בחברת סלולר הראשונה הייתה יקרה, בעלת כמות דקות שיחה מעטות ולא משתלמת בכלל. לפני המעבר התקשרתי לנציג החברה לברר אם חבילת השיחות שלהם כוללת את רוסיה, ולאחר בדיקה קצרה נאמר לי שכן, באותה השיחה נמסרו לי גם פרטי ההפעלה של כרטיס סים של חברת הסלולר הנוספת. לאחר כחודש קיבלתי חשבונית על סך 2000 ש"ח - שמתוכן הרוב זה על שיחות לחו"ל. כשהתקשרתי לברר מה קרה, נאמר לי שהחבילה שברשותי לא כוללת שיחות לרוסיה, אחרי שהסברתי שדיברתי עם נציג ונאמר לי אחרת אמרו לי שיבדקו את העניין ויחזרו אלי. אין לי הקלטה של שיחות בטלפון. יש אפשרות לעשות משהו עם זה? תודה
תודה על פנייתך. מתיאור המקרה ככל המנראה מדובר בעניין נקודתי.
שאיונ מתאים לתביעה ייצוגית.
אמליץ להמתין לתוצאות הבדיקה של חברת הסלולר, ובמקביל לבקש מהם את הקלטת השיחה.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך, בנוגע לתאריך תוקף לא קיים על גבי מוצר אשיבך כי אחד התנאים החשובים לצורך הגשת תביעה ייצוגית הינו קיומו של נזק. במקרה שתיארת איני רואה נזק ממשי שנגרם ללקוח כתוצאה מקיומו של תאר...
המשך תשובה