השתמשנו במוצר המדוברים מתאריך 20.4.2010 במשך כל השימוש הילד שלנו היה כול הזמן לא הרגיש טוב כמעט כל שבועיים בבית חולים ולא יודעים סיבות. אחרי זה מתגלה שהילד שלנו כבל חיידק שתן מרטיבות מזרונים וסל תינוק. ישבנו שבוע אחרי בבית חולים מאושפז אז עכשיו יש חשש שזה נגרם לילדה מהמוצר הפגום. איך אפשר לקבל פיצוי?
משרדנו אינו מטפל בתביעה זו!
לקבלת פיצוי מן התביעה הייצוגית בעניין חיתולי האגיס נא לפנות למשרד עו"ד שטיפל בתביעה זו. למשרדנו אין קשר לתביעה זו.
משרדנו ישמח לייעץ ולטפל בכל נושא אחר הקשור לתביעות ייצוגיות. ניתן לפנות דרך פורום זה.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה