לפני כשנה וכמה חודשים, התעוורתי ועשיתי טעות חמורה, בתמימות. התחברתי לחברת תקשורת ששלחה לי 2 ראוטרים. הראשון עלה 450 ₪ והשני 14445 ₪. החזקתי עימם כמעט 4 חודשי סיוט ותקלות, הילדים הפסידו שיעורים וזה נמשך ונמשך ללא פתרון. החלטתי להתנתק ולחזור לחברה המובילה. החזרתי את הרוטרים וביקשתי זיכוי. לא זיכו, והתשלומים ממשיכים לרדת. אין מענה מצידם. גם מחיר הראוטר האלחוטי ששלחו לי כפתרון זמני עד הגעת הטכנאי, גם לא זיכו אותי לאחר שהחזרתי. מה אפשר לעשות?
תודה על פנייתך, מתיאור הדברים ניתן להניח שהחברה כבר נתבעה ייצוגית בעניין זה. תוכל לדוק זאת בפנקס התובענות הייצוגיות. אם לא נתבעה, נא צור קשר עם עו"ד לטלפון המופיע כאן להמשך ייעוץ.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, כדי להגיע לנפגעים אחרים אתה יכול לפנות לחברים ומכרים, לפרסם בקבוצות ווטסאפ, להקים קבוצת פייסבוק ייעודית, ועוד פתרונות שאני בטוח שאתה יכול לחשוב עליהם לבדך. בברכה, מתן ...
המשך תשובה