קניתי לפני כמה שבועות אוזניות של חברה מוכרת תחת אחריות יבואן רשמי. האוזניות הגיעו תקולות, ובבדיקת מעבדה נמצאה שהייתה בעיה (רשום שלא נגרם עקב נזקי לקוח) ושהבעיה נפתרה. למרות זאת, כשהאוזניות הוחזרו אלי, הם הוחזרו עם אותה התקלה שרק החמירה. לאחר קריאה קצרה באינטרנט, הבנתי שהיה מלאי שלם של אוזניות שיצא תקול מהייצור, וכנראה שהאוזניות שלי הגיעו ממלאי זה. למרות זאת, מסרבים לתת לי זיכוי. במידה ואני מוצא עוד מספר אנשים עם סיפור דומה, האם יש עילה לתביעה ייצוגית נגד החברה או נגד היבואן הרשמי בארץ?
תודה על פנייתך, מתיאור הדברים עולה שיש עילה לתביעה ייצוגית. להמשך התייעצות עמי נא צור קשר לטלפון המופיע כאן.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו ייתכן שיש פה היתכנות לתביעה ייצוגית. העניין הוא, שצריך להוכיח שזו לא תקלה נקודתית, אלא שהחברה פועלת כך באופן שיטתי ביחס לכלל לקוחותיה. עליך לאסוף ראיות משמעותיות בעניין זה. בב...
המשך תשובה