שלום, קניתי רכב יד שניה מחברה מוכרת בתחום (יצוין שהרכב הוא רכב היברידי). במעמד הרכישה הוצג לי טופס בדיקה שנעשתה לרכב ולפיה כל מערכות הרכב תקינות, לאחר שבוע התברר שיש תקלה בסוללה ההיברידית ונדרשת החלפתה, כשפניתי לחברה נטען בפניי שהרכב נמסר כשהוא תקין וללא אחריות, משכך פניתי למכון שביצע את הבדיקה בכדי לברר האם הם בודקים גם את המערכת ההיברידית (שכן למפרע התברר לי שמערכת כזאת נבדקת רק במוסך מורשה) והם אמרו שבכל הרכבים ההיברידים של היצרן הזה הם לא יכולים לבדוק לא את הסוללה, לא את המנוע, ולא את הגיר. (יצוין שבטופס הבדיקה אין אזכור לגבי הסוללה אלא שכלקוח שלא מבין כל שורה בטופס הבדיקה חשבתי לתומי שכיוון שכל הרכב תקין מן הסתם גם הסוללה נכללת בבדיקה) בכל אופן לגבי המנוע והגיר יש אזכור מפורש וכתוב שהם תקינים אך מכון הבדיקה מכחיש זאת בתוקף וטוען שהם כלל לא בדקו אותם, האם יש כאן מקום לתביעה ייצוגית בגין הטעיה של לקוחות שמן הסתם גרמה נזק לעוד רבים כמוני? תודה
תודה על פנייתך. להמשך בירור היתכנות תביעה ייצוגית נא צור עמי קשר לטלפון המצויין באתר זה.
עוד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, המקרה שתיארת אכן מקומם. השאלה היא אם מדובר בעניין מקרי או בשיטה. לא די בשני מקרים כדי להוכיח שיטה, אלא יש צורך בתיעוד נרחב יותר. בברכה, מתן ...
המשך תשובה