שלום, רכשתי לפני 10 חודשים טלוויזיה של חברה מוכרת ויש לי אחריות על הטלוויזיה עד דצמבר 2021. לפני יומיים הייתה לי תקלה מוזרה בטלוויזיה ותיאמתי עם מוקד של החברה טכנאי לביתי. הטכנאי היה אמור להגיע בין השעות 14:30-16:30 אך הגיע בשעה 21:00 (לאחר ששלח הודעה ב-17:00 שהוא יתעכב קצת) האיחור נבע מסידור העבודה שנקבע לו על ידי הממונים שלו כי הוא עובר בכל הארץ. בכל מקרה הטכנאי איבחן את התקלה שנשרף הפנל של הטלוויזיה ומיד העלה מנהלת שירות לקוחות והיא הציגה לי 2 אפשרויות: האחת לשלוח לתיקון בין 4-7 ימים ולקבל בינתיים טלוויזיה חלופית אך האחריות שיש לי עד סוף דצמבר יבוטל כי הם לא אחראיים לאחר ההחלפה יותר על הטלוויזיה. החלופה השנייה היא לשדרג לטלוויזיה שנת 2021 מאותו סוג רק חדיש יותר בתוספת של 700 שקלים+ 200 שקלים נוספים על הרחבת אחריות של 4 שנים נוספות. הבעיה שאני חושב שלא ייתכן ששילמתי 6 אלף שקל על טלוויזיה שיש לי עדיין אחריות ועליי להוסיף עוד 900 שקלים נוספים שהתקלה במוצר פגום, ומן הראוי שלא רק שאקבל טלוויזיה משודרגת אקבל פיצוי נוסף על סך 600 שקלים מחוק הטכנאים (שהצגתי את התלונה בפני המנהלת היא כמובן נפנפה ואמרה שצריך לבדוק וככל הנראה שהם פעלו כשורה) למרות שהוא איחר ב-5 שעות. קראתי ביקורות ומסתבר שהתקלה של פאנל שרוף די נפוצה בקרב משתמשי טלוויזיה מסוג זה ולרובם התקלה קורית לאחר שנה עד שנה וחצי. לי זה קרה תוך 10 חודשים בלבד. האם יש פה עילה לתביעה/ תביעה ייצוגית? אשמח לקבל מענה בהקדם
תודה על פנייתך. אם אכן מדובר בתקלה רוחבית יש מקום לתביעה ייצוגית. נא צור קשר לטלפון המופיע באתר זה להמשך בירור.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה