שלום, יש לי כרטיס אשראי בנקאי והגעתי לפני כשבועיים לבנק וביקשתי ממנהלת הבנק שתגדיל לי את מסגרת הכרטיס ל-7000 ש"ח ואכן מנהלת הבנק התקשרה לחברת האשראי וביקשה להעלות לי את המסגרת עד מועד החיוב שזה ב-15/08. חברת האשראי העלו לי את מסגרת האשראי ל7,000 ש"ח ולאחר שחברת האשראי העלו לי את מסגרת האשראי ביצעתי חיובים בכרטיס ומאחר ולא הייתי בחריגה בכרטיס כי הייתי בסכום של 5085 ש"ח בכרטיס, נכנסתי לאפליקציה ושם עשיתי חיוב חודשי קבוע לתשלומים של 500 ש"ח בחודש על מנת שהחודש לפחות ירד לי 500 ש"ח ולא יפגע לי העובר ושב בבנק. ואחרי מועד החיוב זאת אומרת בחודש התשיעי שיורידו את ההפרש העיקר שבחודש השמיני לא יפגע לי העובר ושב. ולא רק שחברת האשראי לא כיבדה את התשלום של ה-500 ש"ח שעשיתי באפליקציה וזאת למרות שבאותו החודש לא הייתי בחריגה וזאת משום שהם העלו לי בהוראת מנהלת הבנק את האשראי ל7,000 ש"ח בחברת האשראי בחרו להתעלם מהעובדה שאיני בחריגה וגם בחרו להתעלם מהתשלומים של ה500 ש"ח שביצעתי באפליקציה ובשיא חוצפתם הורידו לי 3200 מהחשבון וסגרו לי בהורדה זו את מסגרת האשראי בבנק. יש לי הקלטה של נציגת השרות של חברת האשראי, שבהקלטה היא אומרת שלא תבוצע הורדה של 3200 ש"ח אלא רק של 500 ש"ח ובהקלטת השיחה אני חוזר ושואל את נציגתה החברה לפחות 10 פעמים בערך, האם החודש ירד לי בחשבון רק 500 ש"ח ולא יותר. היא עונה לי בביטחון מלא שמאחר והרחיבו לי את האשראי ל7,000 ש"ח אז אני לא בחריגה והסכום שירד לי בחשבון הוא 500 ש"ח ולא יותר. כל זאת לאחר שהנציגה טוענת בביטחון מלא שהיא בדקה הכול ואין לי ממה לחשוש, ושרק 500 ש"ח ירדו לי מהחשבון ומיותר לציין כי חברת האשראי לא עמדה במילתה והורידה לי את מלוא הסכום שזה 3,200 ש"ח ובמעשיה אלו גרמה לי לעוגמת נפש רבה הן מצד הבנק והן מצד זה שאיני יכול להשתמש במסגרת החשבון שנשארה לי ולהתקיים ממנה וזה גרם לי למפח נפש עצום כי מסגרת הבנק שלי בחריגה של 1200 ש"ח וזאת בגלל התרשלותה של חברת האשראי ובפרט של אותה נציגה אשר גרמה לי להאמין שמהחשבון שלי בבנק ירדו רק 500 ש"ח ולא מעבר לכך, יש לי את השיחה עם אותה נציגה אשמח אם תיצרו איתי קשר בכדי שאמסור לכם אותה וכדי לדעת האם יש פה עילה לתביעה ייצוגית. תודה
תודה על פנייתך, מתיאור המקרה עולה שאינו מתאים לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן לפנות תחילה לחברים וידידים. אם זה לא עוזר, אפשר לפתוח למשל קבוצת פייסבוק ייעודית כמו "נפגעי חברת Z" וכו` בברכה, מתן ...
המשך תשובה