ביצעתי הזמנה אונליין מסופרמרקט לאיסוף עצמי וקיבלתי טלפון שהחברה קיבלה הוראה לא לספק לי את השירות ללא סיבה מוצדקת ואם אני רוצה לרכוש אצטרך להגיע לסניף. כמובן שהמחירים בסניף גבוהים מהמחירים באונליין . וארצה לציין שאני אדם נכה 100%. מה עושים? תודה
תודה על פנייתך, אך הנושא אינו מתאים לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי השאלה בעניין תביעה נגד משרד החינוך. לפי חוק תובענות ייצוגיות (התוספת השניה לחוק) תביעה נגד רשות יכולה להיות רק בגין גביית יתר (פרט 11 לתוספת). לכן, לא נראה כי יש עילה לתביעה כנגד משרד ...
המשך תשובה