ביצעתי הזמנה אונליין מסופרמרקט לאיסוף עצמי וקיבלתי טלפון שהחברה קיבלה הוראה לא לספק לי את השירות ללא סיבה מוצדקת ואם אני רוצה לרכוש אצטרך להגיע לסניף. כמובן שהמחירים בסניף גבוהים מהמחירים באונליין . וארצה לציין שאני אדם נכה 100%. מה עושים? תודה
תודה על פנייתך, אך הנושא אינו מתאים לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, צר לי לשמוע שנהג המונית התייחס אליך בצורה לא יפה. זה לא ראוי ולא מוצדק. יחד עם זאת, הדבר אינו מתאים לתביעה ייצוגית, שמיועדת כנגד התנהלות סדרתית של חברות. בברכה, מתן ...
המשך תשובה