שלום, עשיתי הזמנה באחד הסופרים שיש ברשת לשעות 6-8 בערב. בשעות הבוקר התקשרו ואמרו שלא ברור שהמשלוח יסופק. בשעה 4 שלחתי מייל ונאמר לי שהוא יגיע. בשעה 6 בערב, המוצרים נארזו ותיאמו איתי מה חסר. קצת לאחר מכן קיבלתי הודעה שהמשלוח יגיע באיחור. בשעה תשע לאחר שחיכיתי כבר שעה, התקשרו לומר שהמשלוח לא יגיע, בטענה שהמקום אינו נמצא בתחום המשלוחים. טענה זו מאוד בעייתית כיוון שכבר חודשיים המשלוח מגיע ללא בעיות, וגם מגיעים לאזורים קרובים. האם יש עילה של תביעה ייצוגית בשם לקוחות אחרים שהזמינו והאתר כתב שזה אזור שיש אליו משלוחים ובסוף הם חיכו מעבר לשעת ההמתנה והמשלוח לא הגיע? תודה
תודה על פנייתך, אך לפי גודלה המתואר של הקבוצה אין הצדקה לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה