עשיתי הזמנה באחד הסופרים שיש ברשת לשעות 6-8 בערב. בשעות הבוקר התקשרו ואמרו שלא ברור שהמשלוח יסופק. בשעה 4 שלחתי מייל ונאמר לי שהוא יגיע. בשעה 6 המוצרים נארזו ותיאמו איתי מה חסר. קצת לאחר מכן קיבלתי הודעה שהמשלוח יגיע באיחור. בשעה תשע לאחר שחיכיתי כבר שעה התקשרו לומר שהמשלוח לא יגיע, בטענה שהמקום אינו נמצא בתחום המשלוחים. טענה זו מאוד בעייתית כיוון שכבר חודשיים המשלוח מגיע ללא בעיות, וגם מגיעים לאיזורים קרובים. האם יש עילה של תביעה ייצוגית בשם לקוחות אחרים שהזמינו והאתר כתב שזה איזור שיש אליו משלוחים ובסוף הם חיכו מעבר לשעת הההמתנה והמשלוח לא הגיע?
תודה על פנייתך, מתיאור המקרה עולה כי אינו מתאים לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במקרה שבו נגרם נזק רוחבי לקבוצה גדולה של אנשים והחברה הנתבעת מסתירה את הפגם במוצר, ניתן לשקול הגשת תובענה ייצוגית. זה שהחברה שלחה זיכוי לא שולל את זכות התביעה. אם יש פגם במוצר והחברה מסתירה...
המשך תשובה