מאז שעברתי לחברת תקשורת אחרת לפני כחודשיים אני מקבל טלפונים בלתי פוסקים, לעיתים כעשרה צלצולים ביום, ממרכזייה השייכת לשימור לקוחות. לו עניתי, לא הייתה תשובה. בפעמיים שהחזרתי צלצול, קיבלתי פרסום. אני מנחש שהשיחות הן על חשבוני, ברגע שהחזרתי צלצול, שמעתי מכמה אנשים שונים, שזו הונאה וגם עבירה על חוק דואר זבל. האם קיימת כבר תביעה כזו? מה עלי לעשות כדי להצטרף לתובעים? האם קיים תקדים בעניין זה?
תודה על פנייתך, הוגשו מספר תביעות ייצוגיות בנושא, על כן יש לבדוק האם הוגשה תביעה נגד החברה המדוברת. נא צור עמנו קשר למספר המופיע באתר זה.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, שאלת שאלה מעניינת מאד. התשובה היא שלילית. על התובע לבחור האם להגיש תביעה קטנה או תביעה ייצוגית. לא ניתן להגיש שתי תביעות באותו עניין. בברכה, מתן ...
המשך תשובה