ב27.5 בצעתי שיחה מוקלטת מול מוקד מכירה של חברת תקשורת. סיכמנו- על מחיר ועל מהירות גלישה מסוימת. שאלתי אם יש מתנת הצטרפות אמרה 500 ש"ח תווי קניה גם טלפון ללא הגבלה בקשתי שישלחו לי סכום עסקה הדפסתי אתמול כתוב שם מחיר ומהירות גלישה שונים לגמרי ולא מוזכרת המתנה של תווי הקנייה. כעת האם השיחה המוקלטת מחייבת את החברה לספק את מה שסוכם ואם לא, האם יש כאן עילה לתביעה ייצוגית?
תודה על פנייתך, מתיאור המקרה עולה כי מדובר בבעיה פרטנית ועל כן הדרך הנכונה היא לפנות לחברה.
אם במסגרת המשך ההתנהלות עימם יעלה כי מדובר בהטעייה שיטתית, נא צור עמי קשר.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, המסמך הרלוונטי הוא חוזה ההתקשרות בין הצדדים. נסה לראות מה אומר החוזה לגבי מקרה של שיחה מחו"ל לישראל. אם החברה פועלת בניגוד לחוזה, ייתכן שישנה עילה להגשת תובענה ייצוגית. בברכה, מתן...
המשך תשובה