אתמול המתנתי כשעתיים 71 דקות עד שהסתיים התקליט ללא אפשרות להשאיר טלפון לשיחה חוזרת. ולא נאמר לי מה מספרי בתור מיד כשנותקה השיחה חייגתי שוב. המתנתי כ-41 דקות עד שנותק כי הייתי במעלית. פעם 3 שחייגתי רק 11 דקות וקבלתי נציג לא שרותי שעוד איים לנתק את השיחה. כי אמרתי לו שהוא קוטע אותי. לצערי לא הקלטתי שיחות. אינני מחפש סתם לתבוע הגשתי תלונות להגנת צרכן בנק ישראל ופניות צבור בחברת האשראי האם מתאים לתביעה ייצוגית? ביררתי אתמול מול משפטן שמתעסק רק בייצוגיות של דיני עבודה. אמר שעדיין צריך להוכיח שזה לא קורה רק לי. האם יש להקליט שיחות המתנה כהוכחה. אם יקרה לי אז זה בטוח קרה לעוד אנשים פה בפורום.
ארן שלום
אכן, יש להראות שזו שיטה ולא בעיה נקודתית. צריך להקליט כדי להראות שאכן כל הזמן הזה לא היה מענה, או אפשרות להשאיר מספר לחזרה. יש צורך לתעד לאורך תקופת זמן ובשעות שונות. אם תמצא שאכן כך, אוכל לטפל בהגשת תובענה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככל שאין בידיך ראיות כי מדובר בתקלה סדרתית, הרי שתביעה שכזו אינה מתאימה להתברר כתביעה ייצוגית, אלא כתביעה אישית. עליך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום הנזיקין. בברכה, מתן ...
המשך תשובה