היי, כאשר שהיתי בבית מלון עם משפחתי, באתר האינטרנט של בית המלון נכתב בפירוש שיש בריכה גם רגילה וגם של ילדים וג'קוזי למבוגרים. עם זאת, כשהגענו לבית המלון אז הבריכה הייתה סגורה, גם הרגילה וגם של הילדים, והיה רק ג'קוזי פעיל. לא יידעו אותנו על הסגירה של הבריכות לא במעמד ההזמנה ולא לאחר מכן... שמרנו על קשר עם כמה מאורחי המלון שפגשנו באותה חופשה וגם התעצבנו אתנו על המקרה. מה האפשרויות שלנו לתבוע אותם בתביעה ייצוגית?
מרום שלום
תודה על פנייתך. אם בית המלון פעל בהתאם לחוק באותו מועד, ולכן נסגרו הבריכות, לתביעה ייצוגית אין סיכויי הצלחה מספקים.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, איני מכיר את פרטי השאלה, אך על פני הדברים נראה כי הנושא אינו מתאים לתביעה ייצוגית אלא אם יוכיח התובע כי באופן עקבי מדובר באיכות ירודה של ניקיון לכלל הלקוחות. נראה כי ההצעה של שטיפה נוספת הי...
המשך תשובה