היי, כאשר שהיתי בבית מלון עם משפחתי, באתר האינטרנט של בית המלון נכתב בפירוש שיש בריכה גם רגילה וגם של ילדים וג'קוזי למבוגרים. עם זאת, כשהגענו לבית המלון אז הבריכה הייתה סגורה, גם הרגילה וגם של הילדים, והיה רק ג'קוזי פעיל. לא יידעו אותנו על הסגירה של הבריכות לא במעמד ההזמנה ולא לאחר מכן... שמרנו על קשר עם כמה מאורחי המלון שפגשנו באותה חופשה וגם התעצבנו אתנו על המקרה. מה האפשרויות שלנו לתבוע אותם בתביעה ייצוגית?
מרום שלום
תודה על פנייתך. אם בית המלון פעל בהתאם לחוק באותו מועד, ולכן נסגרו הבריכות, לתביעה ייצוגית אין סיכויי הצלחה מספקים.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במקרה שבו נגרם נזק רוחבי לקבוצה גדולה של אנשים והחברה הנתבעת מסתירה את הפגם במוצר, ניתן לשקול הגשת תובענה ייצוגית. זה שהחברה שלחה זיכוי לא שולל את זכות התביעה. אם יש פגם במוצר והחברה מסתירה...
המשך תשובה