שלום, רכשתי רכב מחברת ליסינג בשביל האבא והאימא שהם מבטיחים לנו על ידי ביטוחים תקופתיים. ביום של הרכישה התברר בבדיקה שלי ששני הכיסאות האחוריים לא תקינים (רכב שבעה מקומות). המשכתי עם העסקה כי המוכר פתח איתי קריאה מול המוקד ואמר לי יש את המוסך ברחוב המקביל זה סיפור של כמה ימים עד שהכול יהיה כמו חדש. המשכנו בקנייה כי כבר מכרנו את האוטו וכי כמובן לא הייתה סיבה שלא יתקנו את הבעיה ברכב (מדובר באחת החברות המובילות). לאחר מספר ימים הגענו למוסך וקיבלנו אישור לתיקון חתומה על ידי החברת ליסינג (אישור עובד אצלי). זה היה לפני שבעה חודשים, כרגע כבר אמרו לי שאין אישור, שלחו אותי על זמני וחשבוני כבר מספר פעמיים לכול הארץ במטרה למצוא כנראה בשבילם פתרון ככל הנראה יותר זול בשבילם. החוסר אונים הוא מוחלט והכעס אינסופי. אני רכשתי רכב 7 מקומות וקיבלתי 5. הפכתי עולמות ועשיתי המון במטרה לעזור להם למצוא לי פתרון. נוכלים ללא פחד ובושה, ממשיכים לנסות פעם לאחר פעם לעבוד אלי, יום אחד אומרים לי אבל אין לך ביטוח. יום אחר אין אישור. יום אחר זה בטיפול יום אחר סע למוסך זה שיעשו לך בדיקה. נוסף על כך, זה גרם לי להרבה ריבים בבית. אשמח לעזרה. תודה רבה.
דוד שלום
מתיאור המקרה הוא אינו מתאים לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תודה לתשובתך, ידוע איזה סוג של עו"ד אני צריך?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך בנוגע לתביעה ייצוגית כנגד חברת אשראי בגין ביטול או הכחשת עסקה, נראה על פני הדברים כי מדובר בהתנהלות בעייתית מצד חברת האשראי. כדאי לפנות לעו"ד בעל ידע וניסיון בתחום התביעות היי...
המשך תשובה