שלום, רציתי להעלות מצב לא סביר בעיני, שבו חברות המייצרות אופניים ונותנות "אחריות לכל החיים" אי אחריות מוגבלת לרכיבי האופניים השונים בעצם מתנערות (באמצעות היבואנים והמייצגים אותם) ממתן אחריות כלשהיא. האחריית כאמור לטענת היצרנים והיבואנים ניתנת אך ורק לקונה המקורי וכנגד הצגת חשבונית. ישנם לא מעט מקרים בהם האופניים עולים המון כסף והן נמכרות לאדם אחר בצורה מסודרת ואף במעמד זה נמסרת חשבונית הקניה של האופניים. למרות זאת, היבואנים בהנחיית היצרנים מסרבים בתוקף לגבות וליתן את האחריות, וזאת בשונה לדוגמה מתחום הרכב, אז האחריות ניתנת לכל התקופה המוצהרת במקור וללא קשר למי בעלי הרכב באותו זמן.
תודה על פנייתך, מתיאור המקרה נראה שהוא אכן מתאים להליך ייצוגי. נא צור עמי קשר טלפוני
המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך בנוגע לתביעה ייצוגית בגין הודעות טקסט שהתקבלו על ידי חברת מרכולים, אשיבך כי לא ממש הצלחתי להבין את השאלה מכיוון שאת מציינת כי מספר הטלפון להסרה כן מופיע בהודעה. בברכה, מתן...
המשך תשובה