הי, אני רוצה לשאול האם אני יכולה להתלונן על רשת מסחרית שפרסמה מבצע מסוים ברשתות החברתיות (בפייסבוק) וכשהגענו לחנות כדי לממש את המבצע, אמרו לנו שאנחנו צריכים לרכוש מהחנות בסכום מסוים כדי לקבל את ההנחה. זה בפירוש לא צוין במודעה ההיא ויש לי תיעוד של זה כי צילמתי מסך ושיתפתי לחברה בוואטסאפ. מה עושים כדי לתבוע אותם?
יעלה שלום
תודה על פנייתך.
במקרים של מחדל חד פעמי, אין הצדקה לנהל תביעה ייצוגית. אם יש לראיות ל שיטה, וניתן להוכיח נזק אמיתי (גם אם קטן), ניתן לשקול זאת.
מציעה שתפני לחנות בפנייה אישית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, איני יודע לאיזה פס"ד של כב` השופטת פרוקצ`יה אתה מפנה. מכל מקום, המקום לפרסם חוק הינו ברשומות. אין שום חובה לפרסם חוקים בלוחות מודעות, או בכל מקום אחר. חוק נכנס לתוקף עם פרסומו ברשומות (אלא ...
המשך תשובה