הי, אני רוצה לשאול האם אני יכולה להתלונן על רשת מסחרית שפרסמה מבצע מסוים ברשתות החברתיות (בפייסבוק) וכשהגענו לחנות כדי לממש את המבצע, אמרו לנו שאנחנו צריכים לרכוש מהחנות בסכום מסוים כדי לקבל את ההנחה. זה בפירוש לא צוין במודעה ההיא ויש לי תיעוד של זה כי צילמתי מסך ושיתפתי לחברה בוואטסאפ. מה עושים כדי לתבוע אותם?
יעלה שלום
תודה על פנייתך.
במקרים של מחדל חד פעמי, אין הצדקה לנהל תביעה ייצוגית. אם יש לראיות ל שיטה, וניתן להוכיח נזק אמיתי (גם אם קטן), ניתן לשקול זאת.
מציעה שתפני לחנות בפנייה אישית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך אודות הגשת תביעה ייצוגית כנגד דואר שליחים, אשיבך כי על פניו אם אכן שילמת על שירות ולא קיבלת אותו יש לך עילת תביעה. אם אכן יש לך תיעוד על מקרים רבים שבהם התופעה קרתה אזי נראה כי ...
המשך תשובה