חברה שמפעילה אפליקציה לשירותי חניה הציעה לי שירות הודעות/כיבוי אוטומטי, בתמורה לחיוב חודשי. רשמתי את שתי המכוניות שלנו. במקביל פנו גם לבעלי, שרשם אף הוא את שתי המכוניות שלנו. כך חייבו אותנו בחיוב כפול במשך שנים אחדות. כאשר פניתי אליהם וביקשתי החזר - סירבו. מניחה שזו שיטת מצליח הידועה לשמצה: פונים (בטלפון) לבני זוג (אותם מספרי מכוניות, אותה כתובת אימייל... ), מחייבים כל אחד מהם לחוד, וכאשר מתגלה הכפילות - מסרבים להחזיר את הכסף. ואנחנו בטח לא לבד, מה אפשר לעשות במקרה כזה?
תודה על פנייתך, מתיאורך מדובר במקרה שמתאים לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי,
מנהל פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, השאלה מוצגת בצורה מאד לא ברורה. אשמח להשיב לשאלה אם הנתונים יוצגו באופן מפורט, סדור וברור. בברכה, מתן ...
המשך תשובה