שלום. פתחתי קבוצה בפייסבוק לנפגעי חברת אינטרנט שמנסים להתנתק ממנה כבר כמה חודשים ולא מצליחים, נתקלים בתירוצים שונים של הנציגים וגם בהימרחויות וניסיונות "להציל" אותנו כלקוחות, מה שרק מבסס את האנטי שלנו כמובן. בכל אופן האם אפשר לתבוע אותם ייצוגית ומה השלבים כדי לעשות זאת?
תודה על פנייתך. הנושא מתאים לתביעה ייצוגית אולם יש לאסוף ראיות לכך שזו שיטה, שיש קבוצה גדולה של לקוחות שניזוקו וכיוב'. כמו כן לבדוק בפנקס התובענות הייצוגיות שאין תביעה קודמת נגדם בעניין.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למיטב הבנתי אין כל חובה של רכבת ישראל לפתוח יציאות ספציפיות בתחנות הרכבת. לכן, עם כל ההבנה לעיכוב שהדבר יוצר אני לא רואה עילה משפטית לחייב את רכבת ישראל לפתוח דווקא את היציאה שאתה מעוניין...
המשך תשובה