היי אנחנו קבוצה של 30 איש, לכל אחד מאתנו נגרם נזק של 50 ₪ בקניית מוצר שאמרו לנו שיסייע לנו מבחינה רפואית וזה התגלה כשקר. השאלה האם אנחנו יכולים לבקש פיצויים מעבר ל-50 שקל של כל אחד? מדובר כאמור בעניין רפואי שגרם לנו נזק וסבל מעבר להפסד הכספי!
עוזי שלום, תודה על פנייתך. ניתן בהחלט לבקש פיצוי בגין נזק שאינו ממוני, בעיקר בעניין הקשור לבריאות.
ציינת כי מדובר בקבוצה של 30 איש, אם זו כל קבוצת רוכשי המוצר ספק את המקרה מתאים לתביעה ייצוגית. אם הקבוצה גדולה יותר, נא צור קשר לדוא"ל וקבלת ייעוץ לגבי היתכנות תביעה ייצוגית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, המסמך הרלוונטי הוא חוזה ההתקשרות בין הצדדים. נסה לראות מה אומר החוזה לגבי מקרה של שיחה מחו"ל לישראל. אם החברה פועלת בניגוד לחוזה, ייתכן שישנה עילה להגשת תובענה ייצוגית. בברכה, מתן...
המשך תשובה