תודה על ההתייחסות המהירה. שכיח זה אומר פעם בשבוע לפחות לפעמים כמה פעמים. פנינו לשרות הלקוחות של החברה והתשובות שלהם נעות מהיתה תקלה לאוטובוס, דרך נהג חולה ואפילו שאין להם תשובה. חשוב לומר שאנחנו עולים במסוף כך שאין כאן עניין של פקקים בדרך. עוד ראוי לצין שלדברי הנהגים אין להם מספיק נהגים במסוף ווזה קורה גם בשעות נוספות מלבד השעה בה אנו יוצאים. משרד התחבורה טרם הגיהו אך מאז היו עוד מספר פעמים שהאוטובוס לא הגיע.
סמדר שלום
אני מציעה שנמתין לקבלת תגובה ממשרד התחבורה ובינתיים תתעדי את זמני היציאה של האוטובוס מידי יום (גם אם יצא בזמן).
אורלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי שוב,
לצערי, לא אק שלא קיבלתי תגובה ממשרד התחבורה, אלא שהיום כשרצינו לפתוח תלונה חדשה גילינו שהאפשרות הזו כבר לא נמצאת באתר המשרד.
היום שוב במקום 15:30 האוטובוס הגיע לתחנה ב-15:49 וגם כאשר הגיע לתחנה לא ניתן היה לנסוע כי הנהג לא ביצע את הפעולות הנדרשות
אחר כך עוד המתנו על יד המסעדה כדי שהנהג יקבל את ארוחת הצהריים שהזמין קודם.
אם זו ל התנהלות שערורייתית אז אין לי מושג מהחי התנהלות כזו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לפנייתך בעניין תביעה ייצוגית או קבוצתית לאחר עוקץ, על פניו נראה שיש לכם עילת תביעה. כמובן שבכדי לבחון את הדברים לעומק יש לראות את המסמכים עצמם. בברכה, מתן ...
המשך תשובה