רכשתי מקרר סאמסונג ומאז והמקרר עדיין חדש לפני כשש שנים ועד היום הוא מתקלקל הזמנתי הרבה טכנאים שלמתי הרבה כסף וכל לשווא , אני רוצה להצטרף לתביעה הייצוגית , מי מייצג וכיצד מצטרפחם
יש מישהו שיכול להוסיף מידע לגבי תביעה יצוגית למקרר סמסונג
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו הסיטואציה שמתוארת היא סיטואציה אישית שקרתה לך. לא חושב שמסעדה מסוימת שולחת בכוונה רק חלק מההזמנה, אלא מדובר כנראה בתקלה. מומלץ לשלוח לאותה רשת פניה בכתב בצורה ברורה ואני סמוך ובטו...
המשך תשובה