שלום, היתה לי חבילה מוזלת לשנתיים שכוללת שיחות וגלישה באינטרנט. אבל כשתקופה החבילה הסתיימה, לא הודיעו לי ורק אחרי כמה חודשים גיליתי שאני משלמת יותר בכל חודש בלי שאדע מזה. חשבתי על זה שבטח לא עשו את ההטעיה הזאת רק איתי. האם אני יכולה לתבוע?
שרית שלום.
עקרונית זהו נושא שמתאים לתביעה ייצוגית, אולם נגד רוב החברות כבר מתנהלות תביעות בעניין דומה. בדקי בבקשה בחשבונות החודשיים שקדמו להעלאת המחיר האם יש שם הודעה, והאם היא ברורה. אם אין, תרשמי לי ב"ייעוץ אישי" באיזו חברה מדובר ובאילו שירותים, ואוכל לבדוק האם מתנהלת נגדם תביעה או שיש מקום להגישה.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הטעיה צרכנית הינה עילת תביעה פופולרית. יחד עם זאת, על-מנת להוכיח אותה יש להוכיח כי נגרם לך נזק וכי ישנו קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההתקשרות עם החברה המטעה. משוכה שהיא לא תמיד קלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה