יש לי בעיות עם חברת הסלולר שלי, וכשאני מתקשרת לקבלת מענה מנציג - לפעמים בכלל לא עונים לי, לפעמים מנתקים את השיחה, ולפעמים אני מחכה מעל חצי שעה לנציג. הבנתי שזה בניגוד לתקנות וניתן לתבוע בתביעה ייצוגית, האם נכון? מה אני צריכה לעשות?
סיגל שלום
תודה על פנייתך. עקרונית, צריך להוכיח שזו שיטה, שמתרחשת בשעות שונות ולאורך תקופת זמן.
לשם כך יש לתעד כמה שיותר מקרים לאורך תקופת זמן, של המתנה על הקו מעל למותר. פשוט להתקשר ולהקליט את השיחות כולל תיעוד מתי בדיוק נערכו.
לאחר שיהיו בידיך לפחות 10 שיחות, צרי עמי בבקשה קשר.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלה אודות הטעיה בפרסום, זוהי אחת מעילות התביעה הנפוצות בתביעות ייצוגיות. אפנה אותך בין היתר לפסה"ד בעניין שטנדל נ` בזק בינלאומי - שם ביהמ"ש העליון דן בסוגיה זו. על פי ההלכה...
המשך תשובה