קניתי אוזניות של bose בניופאן .עבור חודשיים התנתק חיבור .בשימוש סביר לא כתוצעת חבלה .חברה לא לוקחת אחריות למרות שבפירסום רשום שרבל וחיבור עמידים במיוחד .במייל לbose עולמי הם מוכנים לתת לי.חדש ,אבל בגלל שאני גרה בארץ ,האחריות על ניופאן .האם הם יכולים להתנער מאחריות ,אם עבר כלכך מעט זמן .רשום בחשבונית שאין אחריות .אבל לא נתנו לי במקום ,רק אחרי שהקרתה בעייה .עוד פעם .פחוט מחודשיים אחרי רכישה .מדובר באוזניחה של 300שח.תודה .כתבתי למועצה לצרכנות .ללא תשובה.דרך הגב זה לא פעם ראשונה קורה שלא נותנים בארץ אחריות שבחול כן נותנים .קרה לי עם חברה swatch.תודה
קלאודיה שלום
תודה על פנייתך.
כדי לייעץ יש צורך בפירוט נוסף: האם לא ניתנה כלל אחריות, או שהאחריות שניתנה לא כוללת את סוג התקלה המסויים?
מת ניתנה לך תעודת האחריות?
נא פרטי גם לגבי המקרה עם סווטש. תוכלי לפנות גם למייל (דרך ייעוץ אישי).
עקרונית ,חייבים לתת אחריות ולספק תעודת אחריות עם הרכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, השאלה מעניינת מאד ואף אקטואלית, אך אינה רלוונטית לפורום זה - העוסק בתובענות ייצוגיות. למעלה מן הצריך יצוין כי, ככלל, סמכויותיה של מועצה אזורית קבועות בצו המועצות המקומיות (מועצות אזוריות...
המשך תשובה