פונה אליכם בגין עילה עם הוט נט לפני כמה ימים שלחה לי הוט נט הודעת חיוב בסכום 325 שח , עבור שרות שלא השתמשתי החיוב עבור שנתיים 2017-2018. כאשר בשנתיים האחרונות אני משתמשת באינטרנט וספק של בזק . באוקטובר 2017 שלחתי אליהם הודעת ניתוק דרך אתר נתק . וגם דיברתי עם נציג לגבי ביטול . השיחה שביצעתי עם הנציג של הוט נט נעלמה מהמערכת שלהם הם טוענים שהשיחה האחרונה שלי איתם היתה בשנת 2014 . ואת הנתק הם לא קיבלו . הנציגים בהוט נט מחזיקים אותי שעות על הקו וטוענים שאשלם להם את הסכום כיוון שלא ביטלתי את המשך השירות איתם . ואם ביצעתי ביטול דרך אתר נתק ולא דיברתי עם נציג מטעמם מבחינתם לא היה ביטול עסקה האם , ואיך אני יכולה להגיש תביע להוט נט על עוגמת נפש ותירתור ודאגות
אם יש לך אסמכתא על הודעת הביטול בדרך כלשהי, אני מציעה שתעבירי להם אותה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, המקרה שתיארת אכן מקומם. השאלה היא אם מדובר בעניין מקרי או בשיטה. לא די בשני מקרים כדי להוכיח שיטה, אלא יש צורך בתיעוד נרחב יותר. בברכה, מתן ...
המשך תשובה