היי, רציתי להתייעץ בנוגע לחיובים לא מורשים מצד אפליקציית uber, ואי שמירה על פרטיות המידע. אני יודע שיש כבר כמה תביעות ייצוגיות נגדם: אני חושד שאחד מחשבונות ה Uber שלי נפרץ (כנראה שטיילתי בברזיל), והתחילו לי חיובים חודשיים מה 1.12.2018 ו ב 1.1.2019 על סך 15 דולר. פניתי לUber להחזר כספי אך לא קיבלתי מהם מענה, כרגע הטיפול לגבי ההחזר הכספי נעשה מול פייפאל שהחזירו לי חלק מהכסף, והצהירו שלUber לא היה אישור לחייב לי את החשבון פייפאל. אני רוצה לציין שפניתי לUber ופייפאל לאחר החיוב הראשון, וגם אני פונה לUber כבר חודש במיילים בבקשה למחוק את כל החשבונות שלי מהאפליקציה, מכיוון שאין אפשרות לעשות זאת באופן עצמאי ואני ממשיך לקבל מהם סירובים. רציתי לדעת אם יש באפשרותי לדרוש מהם החזר כספי ולמחוק את כל המידע שיש להם עלי תודה רבה
נסי שלום
למיטב ידיעתי אובר אינם פועלים רשמית בארץ, כך שתביעה ייצוגית נגדם תהיה מסובכת מידי ויקרה.
לגבי תביעה אישית, נא פנה לפורום המתאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, שאלת שאלה מעניינת מאד. התשובה היא שלילית. על התובע לבחור האם להגיש תביעה קטנה או תביעה ייצוגית. לא ניתן להגיש שתי תביעות באותו עניין. בברכה, מתן ...
המשך תשובה