אני לא יודע אם זה קורה לעוד אנשים ולכן אני לא יודע האם אפשר להתייחס לזה בתור תביעה ייצוגית. אבל אספר את סיפורי: בכל תחילת שבוע אני נוסע ברכבת מתחנת יבנה מזרח לחיפה חוף הכרמל. באמצע יש גם תחנת תל אביב אוניברסיטה שלעיתים אני יורד בה. הבעיה התחילה לראשונה כשגיליתי שהורידו לי נסיעה של יבנה מזרח - חיפה חוף הכרמל כאשר נסעתי מחיפה מרכז - השמונה - לתל אביה אוניברסיטה. (לכל תחנות חיפה אותו מחיר - אותו קונספט כמו תחנות תל אביב) הבדל המחירים בין שני המסלולים עומד בערך על עשרה שקלים כאשר יבנה - חיפה יקר יותר. התקשרתי לשירות לקוחות והבטיחו שיטופל ושאני אפוצה. לא דובים ולא יער. לא רק שלא פוצתי, גם לא טרחו לחקור את התקלה. מאז אותו סיפור, כבר הפסקתי לספור את מספר הפעמים שהסיפור קרה, שירדה לי נסיעה יקרה יותר על חשבון מסלול קצר יותר (ובכל זול יותר). השאלה היא האם ההבטחה להחזרים שלא התממשה מעולם, לא הוחזר לי הכסף ולא הוחזרה לי הנסיעה האבודה, יכול לשמש כבסיס לתביעה ייצוגית נגדם?
תומר שלום
תודה על פנייתך.
האם יש לך תיעוד של הבטחות הזיכוי? הקלטה או מכתב מהם?
אם זה קרה לך מספר פעמים ויש תיעוד להבטחות , יכול להיות שיש עילה לתביעה ייצוגית.
האם בדקת שלא זוכית בכרטיס הרב הקו באמצעות הגדלת היתרה שיש לך שם?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו לפי המתואר בשאלה קיימת עילת תביעה. השאלה במקרים כאלה עשויה להיות מידת ההסתמכות על הפרסום. הטענה של הנתבעות היא לא אחת כי הרכישה נעשתה ללא קשר לאותו פרסום. יש לבחון את הראיות כדי...
המשך תשובה