הי, לצערי בעקבות תביעה אני מגלה שתקנון מבטחים הותיקה הוא חד צדדי ב90% לטובת "מבטחים" בעקבות תביעת פנסיית נכות מפגיעה בעבודה אנו יוצאים נפגעים כספית נוכח התקנון, ואגב התקנון החדש יותר לא שונה בהרבה. נוסח התקנון מדבר על "מבוטח" אולם למעשה אין שם ביטוח לכלום אני מניחה שאם זה יבוא לידיעת העובדים שמשלמים ממיטב כספים שנים ארוכות ובסוף מסתבר שאין להם ביטוח...אולי אני אופטימית - אבל האם יש מצב לשנות התקנון מול המפקחת על הביטוח?
שולמית שלום
למיטב הבנתי הנושא אינו מתאים לתובענה ייצוגית, אם תרצי אוכל להפנותך לעו"ד העוסק בתחום לייעוץ בנוגע לתביעה אישית.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך בנוגע לתביעה ייצוגית כנגד חברת אשראי בגין ביטול או הכחשת עסקה, נראה על פני הדברים כי מדובר בהתנהלות בעייתית מצד חברת האשראי. כדאי לפנות לעו"ד בעל ידע וניסיון בתחום התביעות היי...
המשך תשובה