במשך כמעט שנה שילמתי על שירות בחברת הסלולר שלי שלא אני הזמנתי ובכלל לא ידעתי שאני משלמת עליו. אחרי הרבה שיחות ועצבים הבהירו לי שאין לי מה לבקש החזר או פיצוי על עוגמת נפש. אני הבנתי שיש או היו לא מזמן תביעות ייצוגיות בנושא הזה בדיוק. איך והאם זה אפשרי להצטרף אליהן עכשיו? ומה זה אומר בפועל? בתודה
דבורה שלום
אכן היו תביעות כאלה, נגד רוב החברות. תוכלי לבדוק האם הוגשה נגד החברה שבה את מנויה בפנקס התובענות הייצוגיות.
אם לא הוגשה את יכולה לפנות אליי לייעוץ אישי ואבחן האם המקרה הפרטי שלך מתאים לתביעה ייצוגית או דווקא אישית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלה אודות הטעיה בפרסום, זוהי אחת מעילות התביעה הנפוצות בתביעות ייצוגיות. אפנה אותך בין היתר לפסה"ד בעניין שטנדל נ` בזק בינלאומי - שם ביהמ"ש העליון דן בסוגיה זו. על פי ההלכה...
המשך תשובה