שלום רב, האם יש מקום לתביעה ייצוגית נגד חברת אל- על UP, כמוני וכמו רבים אחרים רכשתי כרטיסי טיסה דרך חברת UP לקייב, כשבוע לפני מועד הטיסה נשלחה הודעת SMS, שטוענת שהטיסה תופעל ע"י חברת "ארקיע", בבירור, רכישת כרטיסי טיסה מראש וישירות דרך חברת ארקיע באותו מס' הטיסה, הרבה יותר זולה. בנוסף בזמן ביצוע ההזמנה אין שום הודעה על כך שהטיסה תבוצע ע"י חברה חיצונית, יותר מכך, באישור הזמנה רשום שהטיסה תופעל ע"י אל על. לפי הבנתי, זאת שיטה שמופעלת כבר די הרבה זמן, מרמה לקוחות, שמזמינים ורוצים לטוס דרך אל על, אך מקבלים ללא אפשרות של שינוי, חברה אחרת, הרבה יותר זולה.
ג'ני שלום,
התרעומת מובנת אך לצורך הגשת תביעה יצוגית יש להוכיח נזק שמשותף לך וליתר חברי הקבוצה.
חברות תעופה מקיימות הסדרי טיסות עם חברות תעופה שונות ולמרות שהטיסה נמכרת ע"י חברה כזו או אחרת, יכול לקרות שתתבצע ע"י חברה תעופה אחרת
במידה והתקיים נזק אחר כמו שירות שהובטח ולא התקבל בשל העברת הטיסה לחברת תעופה אחרת, הרי שזו עילה הרבה יותר רלוונטית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ולרי שלום רב, ראשית, הפורום עוסק בתביעות ייצוגיות ולא בעתירות מנהליות. לגופו של עניין, אם קיבלת תשובה לפני שנה ואת תגישי עתירה רק כעת, זה יכול להיות בעייתי כי תעלה טענה לשיהוי. בברכה, מתן ...
המשך תשובה