עברתי לחברת גולן עם 6 קווים במבצע שהייה להם של קוו ראשון 39 ושני 29--סגרתי אתם עסקה טלפונים והם שלחו טופס הוראת קבע לבנק --הנציגה לא יידעה אותי שאם הקווים לא יופעלו עד תאריך מסוים אין אפשרות לקבל את החבילה שסגרתי--עד שהבנק אישר להם את הוראת הקבע כבר פספסתי את המבצע בכמה ימים והנציג יידע אותי שאני משלם על כל קוו 99 שח--לאחר שניסו לאתר את השיחה עם נציגת המכירות הם טענו שלא יכלו לאתר אותה--הנציג ביקש ממני להיכנס למנוי שלי באתר ולשנות את חבילת ה99 לחבילה שיש אותה עכשיו-49 שח --אכן נכנסתי למנוי וביצעתי שינוי במנוי---משום מה בחודש האחרון אני רואה שהם מחייבים אותי עוד ב99 שח--התקשרתי והם טענו ששינוי החבילות לא מופע להם--אני מחובר 5 חודשים כמעט ומשלם כל חודש 99 שח---אני אשמח לדעת מה אתה מציע לי לעשות בנדון
גד שלום,
המקרה שתיארת נראה כמו תקלה/טעות פרטנית שאין בה כדי להקים עילה לתביעה יצוגית.
יכול להיות שעילתך תתאים לתביעה במסגרת תביעות קטנות אולם אין ביכולתנו או להמליץ על הליך שכזה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, השאלה מוצגת בצורה מאד לא ברורה. אשמח להשיב לשאלה אם הנתונים יוצגו באופן מפורט, סדור וברור. בברכה, מתן ...
המשך תשובה