שלום, גולן טלקום העלו את דמי המנוי למקסימום האפשרי בשלושה קווים, מבלי ליזום פנייה ו/או לקבל על כך אישור (תום מבצע על פי התיקון לחוק הגנת הצרכן) מכיוון שהם לא שולחים חשבוניות הביתה, מכיוון שההודעה (לטענתם) נמסרה בחשבונית, ומכיוון שלא נכנסתי באופן יזום לאתר החברה על מנת לבדוק שינויים, נככנס השינוי לתוקף ללא ידיעתי, וכך ״נחלבו״ ממני מספר מאות שקלים. האם יש כבר תביעה ייצוגית בעניין שניתן להצטרף אליה? תודה
יואל שלום,
מבדיקה ראשונית עולה כי לאחרונה הוגשה תביעה יצוגית באותה עילה.
תוכל לעקוב אחרי התפתחותה בפנקס התובענות היצוגיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך, בנוגע לתאריך תוקף לא קיים על גבי מוצר אשיבך כי אחד התנאים החשובים לצורך הגשת תביעה ייצוגית הינו קיומו של נזק. במקרה שתיארת איני רואה נזק ממשי שנגרם ללקוח כתוצאה מקיומו של תאר...
המשך תשובה