012 סמייל מורידים את תעבורת המידע אצל רוב לקוחותיה בשימוש בתוכנות מסוימות ומשחקי אונליין,בנוסף בשיחה איתם מציעים תמיד חבילת גיימר שעושה את מה שכל החברות האחרות מחוייבות לעשות,לפי החוק האמריקאי והאירופאי הדבר לא חוקי. האם יש עילה לתביעה לפי חוקי ישראל?
אסף שלום,
ראשית, איננו מכירים חקיקה שאוסרת על חברות האינטרנט למיניהן להציע חבילות "גיימרים".
ציינת כי חברות אחרות מחויבות לספק את אותם שירותים ללא תוספת של "חבילת הגיימרים" - מאין לך נתון זה?
ככל שתוכל לפרט יותר אתה מוזמן לפנות אלינו ואנו ננסה לסייע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נושא ההודעה הוא לא חבילת הגיימרים,אלא הורדת קצב התעבורה בזמנים מסוימים ביום.משמונה בערב למשל כל ערב כמעט לכל המשתמשים שלהם. ללא קשר להורדת קצב ההורדה של אפליקציות מסוימות באופן קבוע לתוכנות הורדה מסוימות.דבר ש"מתקן"את עצמו במידה ותשלם 20 שקלים כל חודש ללא כל קשר לגודל חבילת הגלישה.בנוסף ידוע כי 012 עושים זאת שנים רק צריך לחפש באינטרנט פורומים של גולשים למיניהם.....
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ישנו מבחן באינטרנט שמטרתו בדיקת הגבלת מהירות הפרטים מסוימים,בשנים האחרונות אני לקוח של 012 והרגשתי האטה הגלישה והאטה ההורדות של תוכנות מסוימות.כאשר התקשרתי אליהם מספר פעמים,בתחילה אמרו כי הדבר נובע מהתשתית של בזק לאחר הרבה שיחות עם בזק,שאמרו שהדבר נובע ממספר דברים ביניהם הציוד שהוא של 012 או מהמרחק מהקופסת חיבורים של הבית. החלפתי ביוזמתי לציוד תקשורת איכותי יותר ובנוסף בזק התקינו כבל ישיר מהקופסה ישירות אל יציאת התקשורת דבר שאמור לבטל את ההאטה מצד התשתית. לאחר מכן חזרנו אל הספק ניסינו להגדיל חבילת אינטרנט ובנוסף העברנו את התשתית ל012(012 מטפלים בבעיות תשתית,התשלום לתשתית הוא ל012) עדיין לא עזר איטיות משמעותית בתוכנות ומשחקי אונליין,בשיחה איתם אמרו כי הדבר קשור לניתוב בשרתים ופינגים גבוהים,נאמר מצידי כי בספקי אינטרנט אחרים לא הייתה את הבעיה הזאת לאחר מכן עשיתי בירור באינטרנט מצאתי כי הרבה אנשים טוענים את אותו הדבר ומצאתי דרך לברר היכן הבעיה על ידי בדיקה מסוימת שבודקת הגבלת מהירות בפורטים מסוימים קוראים לבדיקה מבחן גלסנוסט ומתברר לאחר בדיקות מרובות כי קיימת הגבלת מהירות הגלישה בשעות מאוד ספציפיות באופן קבוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אסף שלום,
ניסינו לבדוק את הנושא שהעלית באופן יותר מעמיק.
אף על פי שבארה"ב עיקרון הניטראליות של הרשת אכן מגובה בחקיקה, לא מצאנו הוראה מפורשת דומה בארץ;
בנוסף, עולה קושי בהוכחה של העובדות ובכדי לגבש את העילה ולאמוד אותה באופן יותר מעשי, עלינו לקבל חוו"ד של מומחה בתחום; איננו מכירים מומחה שיוכל לתת חוו"ד בנושא - אם אתה מכיר מומחה רלוונטי תוכל לפנות אלינו טלפונית ואנו ננסה לסייע.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי פנייתך בנוגע לאי קבלת קופון למרות פניה לחברה במועד הרלוונטי: ניתן לפנות לבית המשפט בו התנהל ההליך, לצרף את האסמכתאות הרלוונטיות ולבקש שהחברה הנתבעת תכבד את הקופון. בברכה, מתן ...
המשך תשובה