גם אנחנו חווינו את אותה חוויה של מעבר לחבילה במחיר מלא כמו שתואר אצלכם. פניתי למשרד התקשורת בנושא ללא עזרה מצדם. במשרד התקשורת אמרו שהם מודעים לבעיה שיש הרבה תלונות צרכנים בנושא והם בוחנים את הבעיה. יתרה מזאת בגולן טלקום מבצעים חיוב על חודש מלא למרות שבפועל התנתקנו בתחילת החודש -אין חיוב יחסי ואין הוגנות צרכנית.
ערן שלום,
בעניין החיוב היחסי אתה מוזמן ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל לבחון את המסמכים הספציפיים ולבדוק אם אכן יש מקום להגיש תביעה יצוגית.
בעניין המעבר בין חבילות - אנא פרט לאיזה תיאור אצלנו התכוונת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו הסיטואציה שמתוארת היא סיטואציה אישית שקרתה לך. לא חושב שמסעדה מסוימת שולחת בכוונה רק חלק מההזמנה, אלא מדובר כנראה בתקלה. מומלץ לשלוח לאותה רשת פניה בכתב בצורה ברורה ואני סמוך ובטו...
המשך תשובה