שלום רב. אודה להכוונה וייעוץ בנושע להתנהלות צרכנית מול חברת גולן טלקום. ברשותי 3 קווי טלפון (פרטיים, של בני המשפחה) המנויים בגולן טלקום. לפני כשנה הצטרפתי כמנוי לחבילה במבצע, כאשר מחיר המבצע הוא לשנה. במהלך התקופה לא קיבלתי חשבוניות בדוא"ל/דואר אך לא ראיתי חיובים חריגים ולכן גם לא ביקשתי לבדוק זאת. כאשר נכנסתי לחשבון שלי (מה שאיני עושה בשוטף) באתר כדי להיזכר בעלויות גיליתי להפתעתי שהועברתי למסלול במחיר מלא מאחר שתקופת המבצע הסתיימה. מיותר לציין שלא קיבלתי שום הודעה על כך. לא בדואר, לא בדוא"ל ולא ב- SMS. בפניה למוקד השירות של החברה קיבלתי תשובה שהם מודיעים על סיום החבילה בחשבונית החודשית, אך זו לא נשלחת אלי כאמור וניתן לראותה בכניסה יזומה (!) לחשבון באתר שלהם. האם זה חוקי? האם יש פה עילה לתביעה? בתודה מראש, אלון.
אלון שלום,
על מנת להגיש תובענה יצוגית יש להוכיח כי קיימת קבוצה שלמה שלא קיבלה הודעה מראש על סיום החבילה במבצע ושינוי המחיר.
לשם כך, יש למצוא אנשים נוספים שלא קיבלו חשבוניות מהחברה על מנת להראות שמדובר במדיניות של החברה.
אם ידוע לך על מנויים נוספים של החברה שלא מקבלים חשבונית חודשית, תוכל ליצור עמנו קשר ואנו ננסה לסייע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלון שלום,
לאור פניות נוספות באותו עניין שהעלית, נשמח אם תיצור עמנו קשר טלפונית בנושא.
תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לא הבנתי מה העילה הנטענת. אין שום פירוט מהו העושק הנטען ומהו הקרטל הנטען. בברכה, מתן ...
המשך תשובה