שלום, אני מגיעה לעבודה בת"א ברכבת מראשון לציון. באופן קבוע, כל יום ראשון הרכבת מאחרת וגורמת לי להפסיד חצי שעה עבודה. כלומר, בחודש עליי להשלים על חשבוני שעתיים של עבודה רק בגלל שהרכבת מאחרת. כמובן שזה לא נוגע רק לי אלא לכל מי שנוסע ברכבת הזאת. יש לי עילה להגיש בקשה לייצוגית, למי עליי לפנות ואיך מנהלים הליך כזה? תודה על התשובה
לימור שלום רב,
כבר הוגשה יותר מתביעה יצוגית אחת נגד הרכבת בעניין האיחורים;
מבדיקתנו עולה כי בנובמבר 2015 אושרה תובענה יצוגית שככל הנראה עודנה מתנהלת (מס' הליך: ת"צ 1196-07).
על כן אנו ממליצים לך לוודא שהינך נכללת בקבוצה (שהעילה שבגינה אושרה כיצוגית תואמת את עילתך) ולעקוב אחר ההתפתחויות.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה