עליתי היום לנסיעה ציבורית בת"א קו 47 של חב' "מטרופולין לכוון ביתי. מוצא:תחנת רח' אבן-גבירול/גן העיר - יום ד' 18/11/2015 שעה 15:45 יעד :תחנת אבן-גבירול/ככר מילאנו. בהגיע האוטובוס לתחנת היעד,סירבה נהגת האוטובוס לפתוח את דלתו האחורית ולאפשר לי לרדת ,למרות שעצרה את האוטובוס למטרת העלאת נוסעים,בתואנה שזוהי אינה תחנת הורדה ונאלצתי בדלית ברירה להמשיך בנסיעה עד לתחנת רח' רוקח/האוניברסיטה ולאחר מכן לשוב בנסיעה לאזור מגורי. מחובתי לציין,כי במהלך ההמתנה לאוטובוס בתחנת היציאה עיינתי במפת קו הנסיעה של קו 47,המוצגת בתחנה מטעם "מטרופולין"ו,לא מצאתי איזכור כלשהו לתחנות שהינן"לא להורדת נוסעים-לאיסוף בלבד". בשיחות עם נוסעי האוטובוס התברר כי התופעה שגרתית וידועה וכי מידי יום נוסעים רבים "מסורבי ירידה" בתחנות קו 47 "מטרופולין" . בנוסף לכך,במהלך נסיעתי בחזרה נתקלתי בתופעה תמוהה ומוזרה: מוצא:תחנת רח'רוקח/האוניברסיטה יעד :תחנת רח'אבן-גבירול/ככר מילאנו במסך שירות המוצג בקידמת האוטובוס לשירות הנוסעים מוצג מסלול נסיעה שונה [תחנות:דרך נמיר/יהודה מכבי,דרך נמיר/זבוטינסקי,דרך נמיר/ארלזרוב] ממסלול נסיעתו בפועל של האוטובוס.[לאורך רח' אבן גבירול כיוון נסיעה מצפון לדרום] בכוונתי לפעול משפטית נגד "מטרופולין" מפעילת השרות - האם ניתן לפעול במסגרת תביעה יצוגית ? אילו משרדי עו"ד מטפלים/מומלצים לתביעות אלו ? תודה
ג'ימי שלום,
בכדי לאמת הנושא, יש להוכיח שקיימים אנשים נוספים שמכירים ו/או נכוו מאותה תופעה.
במידה והנך מכיר ו/או יכול להגיע לאנשים נוספים - אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לכוון ולסייע לכם.
משרדנו, כפי שוודאי הבנת, עוסק בתביעות יצוגיות...
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, רבים טועים לגבי המצב המשפטי הקיים. לפי סע` 3(ד) לחוק המצבים הבאים אינם נחשבים אפליה: (ד)אין רואים הפליה לפי סעיף זה – (1)כאשר הדבר מתחייב מאופיו או ממהותו של המוצר, השירות הציבורי או ...
המשך תשובה