שלום! קניתי לפני למעלה משנה מכשיר סלולרי כשר (לשיחות בלבד ללא אינטרנט ואסמאסים) לאחר הקניה התברר שהמכשיר מידי פעם נכבה ונדלק באופן פתאומי בעת קבלת שיחה או הוצאה. לא באופן קבוע אבל מידי פעם. עם הזמן התופעה הלכה והחמירה. מוכר בחנות הסלולר אמר לי שאין אפשרות לתקן זאת כיון שזה באג בגרסה של התוכנה והרבה התלוננו על התקלה הספציפית הזו. שאלתי - האם אפשרי להתאחד כל מי שרכש את המכשיר ולפנות לתביעה ייצוגית לחברה שסיפקה מכשיר עם תקלה מהותית בשימוש בו? תודה מראש
חנה שלום,
המפתח להגשת תביעה ייצוגית בנסיבות שתיארת טמון בעיקר בהוכחה של העילה:
הוכחה שאכן קיים באג בגרסה של התוכנה, ושלא מדובר בתקלה שנוצרה לאחר קניית המכשיר; והוכחה שהבאג הזה יוצר תקלות אצל כל מי שמשתמש בתוכנה.
על מנת להוכיח את הטענות הללו, יש לצרף לכל הפחות חוות-דעת מומחה שיבדוק את המכשיר ויעיד בפני בית המשפט שאכן מדובר בתקלה שמתרחשת אצל כל המשתמשים.
אנו ממליצים לך להתחיל את ההליך באיתור מומחה שיסכים לבדוק את המכשיר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, השאלה שלך מתחלקת לכמה חלקים: לגבי תביעה כנגד חברת ההשמה - הדבר אפשרי, אך תלוי בנסיבות. לגבי אגרה - התביעה חייבת באגרה (רק פרטים 6, 7 ו-9 בתוספת פטורים מאגרה). בכל תביעה ייצוגית יש צורך...
המשך תשובה