שלום! קניתי לפני למעלה משנה מכשיר סלולרי כשר (לשיחות בלבד ללא אינטרנט ואסמאסים) לאחר הקניה התברר שהמכשיר מידי פעם נכבה ונדלק באופן פתאומי בעת קבלת שיחה או הוצאה. לא באופן קבוע אבל מידי פעם. עם הזמן התופעה הלכה והחמירה. מוכר בחנות הסלולר אמר לי שאין אפשרות לתקן זאת כיון שזה באג בגרסה של התוכנה והרבה התלוננו על התקלה הספציפית הזו. שאלתי - האם אפשרי להתאחד כל מי שרכש את המכשיר ולפנות לתביעה ייצוגית לחברה שסיפקה מכשיר עם תקלה מהותית בשימוש בו? תודה מראש
חנה שלום,
המפתח להגשת תביעה ייצוגית בנסיבות שתיארת טמון בעיקר בהוכחה של העילה:
הוכחה שאכן קיים באג בגרסה של התוכנה, ושלא מדובר בתקלה שנוצרה לאחר קניית המכשיר; והוכחה שהבאג הזה יוצר תקלות אצל כל מי שמשתמש בתוכנה.
על מנת להוכיח את הטענות הללו, יש לצרף לכל הפחות חוות-דעת מומחה שיבדוק את המכשיר ויעיד בפני בית המשפט שאכן מדובר בתקלה שמתרחשת אצל כל המשתמשים.
אנו ממליצים לך להתחיל את ההליך באיתור מומחה שיסכים לבדוק את המכשיר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי השאלה בעניין תביעה נגד משרד החינוך. לפי חוק תובענות ייצוגיות (התוספת השניה לחוק) תביעה נגד רשות יכולה להיות רק בגין גביית יתר (פרט 11 לתוספת). לכן, לא נראה כי יש עילה לתביעה כנגד משרד ...
המשך תשובה