שלום, מזה שלושה שבועות שיחסיי עם הם ענקית התקשורת "הוט" הפכו לחמים במיוחד ועלו על שרטון... אספר בתמציתיות ככל הניתן והשאלה כמובן האם ניתן לתבוע ואיך, זאת אומרת האם יש צורך לבדוק היתכנות לתביעה ייצוגית או לחשוב רק על עצמי לצורך העניין. אז ככה, לפני שלושה שבועות החלו אצלי ניתוקים לסירוגין, תחילה הם היו רק בערבים ובלילה, אחרי יומיים מרגיזים התקשרתי להלין, ונאמר לי שישנה תקלה אזורית ושהיא תטופל תוך 72 שעות. לאחר 72 שעות התקלה האזורית טופלה (האמנם?), אך לי עדיין היו ניתוקים שכבר הגיעו כל חמש דקות, כלומר חמש דקות יש אינטרנט חמש דקות אין, ואני לא מגזים כלל וכלל, אפשר לבדוק גם בנתוניהם את הקליטה שהייתה אצלי ולראות שאכן ישנם ניתוקים בתדירות מוגזמת שלא לומר מפחידה, התקשרתי שוב, זו הפעם השניה, ונאמר לי שיחזור אליי "מומחה". המומחה חזר אליי וקבע לי טכנאי לעוד שלושה ימים, כעבור כמה שעות, חזר אליי אותו מומחה וטען ששוב ישנה תקלה אזורית ולכן הוא צריך לבטל את הטכנאי עד שתטופל, לאחר שהסברתי לו את הרציונל שטכנאי מגיע אחרי שלושה ימים וגם התקלה תטופל תוך שלושה ימים אין טעם שאמתין לשניהם פעמיים. אז הוחלט להשאיר את הטכנאי. הטכנאי שהיה אמור להגיע בראשון לפני שבועיים בדיוק, החליט על דעת עצמו לעדכן במערכת כי הגיע אל ביתי ונאמר לו שלא הוזמן טכנאי, כמובן שהטכנאי מעולם לא דרך בפתח דלתי. התקשרתי כדי להתלונן כמובן שבפעם הרביעית הסברתי על התקלה השתדלתי בסבלנות רבה, אך נתקלתי באטימות שאין כדוגמתה, נציגת התמיכה לא יכולה לקבוע טכנאי אלא שוב העבירה זאת למומחה. המומחית, ששמה הוא נורה, התקשרה וחזרה עשרות פעמים על העובדה שהטכנאי הגיע לביתי ונאמר לו שלא הוזמן טכנאי, וכל טענותיי ומענותיי, על כך שהטכנאי מעולם לא יצר קשר עמי או עם מי מבני משפחתי, ומעולם לא דרך אצלי נתקלו בחומות הבצורות וברובוטיות של אותה נציגה. לבסוף ביקשתי שיחה עם אחראי, לאחר שלא הסכימה לקבוע טכנאי אלא לעוד שלושה ימים נוספים. זה היה יום חמישי לפני שבוע וחצי. היא הבטיחה ביום שישי דהיינו למחרת יחזור אליי אחראי בשעה 12 בצהריים. בפועל הוא התקשר בשעה 10, במקרה הייתי ער, אלא שאותו "אחראי" עשה צלצול ניתוק ואף לא טרח לחייג שוב. זאת אומרת פעם אחת, נסיון אחד בלבד. התקשרתי שוב כדי להתלונן, שוב עברתי את תהליך הנציג תמיכה, ולאחריו אחראי, האחראי הפלא ופלא קבע לי טכנאי באופן מידי לבוקר שלמחרת. היה זה יום שני. הגיע טכנאי, החליף מפצל, וטען שטיפל בתקלה, נתן לי את מספרו והבטיח שאם יהיו ניתוקים בשעה וחצי הקרובה יחזור אליי על פי מעקבו האישי וללא צורך בפניה שלי. על כל פנים המספר שנתן לי שגוי, וכמובן שדקה אחרי שעזב את ביתי הניתוקים חזרו. חייגתי שוב, עברתי שוב את אותו התהליך בדיוק. חזר אליי מומחה, הפלא ופלא שוב ישנה תקלה אזורית. (בפעם השלישית בתוך שבועיים.) שוב נציג הבטיח לי שיחזור אליי עד סוף השבוע בחמישי או שישי האחרונים כשהתקלה תסתיים. כמובן שאותו נציג לא טרח לחזור אליי. היום פניתי שוב בפעם המי יודע כמה. שוב תמיכה, שוב מומחה, שוב נקבע טכנאי למחר, שוב ביקשתי שיחזור אליי מנהל. כמובן שמאז עברו 4 שעות בהן נקב אותו נציג. מנהל לא חזר אליי, ושוב פעמיים היו צלצול-ניתוק מחברת הוט. כאמור שלושה שבועות אינספור פניות, טכנאי שקרן, שגרם לנציגה לכנות אותי כשקרן בכל הדרכים מבלי שנקבה במילה הספציפית, ושלוש פעמים בכירים שעושים צלצול ניתוק. מה אני אמור לעשות? אני מתנצל נורא על אורך הפנייה הזו, אשמח לקבל עזרה. אני פשוט מיואש כבר ותקוע לגמרי בין הפטיש לסדן.
שלומי שלום רב,
צר לנו לשמוע על ההתנהלות המרגיזה, אולם נראה כי מדובר בעילה לתביעה אישית בלבד בבימ"ש לתביעות קטנות.
על מנת להגיש תביעה יצוגית, התובע צריך להוכיח, לפחות לכאורה, כי קיימת קבוצה גדולה של אנשים שאותו מקרה קרה גם להם.
אם תמצא עוד עשרות אנשים שחיכו גם הם שעות רבות לטכנאי שלא הגיע וחוו בדיוק את אותן תקלות שאתה חווית, יתכן שניתן יהיה לבסס תביעה יצוגית.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, שאלת שאלה מעניינת מאד. התשובה היא שלילית. על התובע לבחור האם להגיש תביעה קטנה או תביעה ייצוגית. לא ניתן להגיש שתי תביעות באותו עניין. בברכה, מתן ...
המשך תשובה