שלום רב, לפני שלושה שבועות, במהלך העבודה, התרטב המכשיר הסלולרי שלי. לאחר כמה שעות הוא נכבה וכל מה שדלק שם היה מספר אלקטרוני כלשהו. במשך שלושה ימים הסתובבתי במעבדות מקצועיות לתיקון מכשירים סלולריים וכולם אמרו את אותו הדבר "אני מצטער, זו תקלה שאני לא מבין בה, תנסה ב...". כמוצא אחרון (בגלל המחירים) הלכתי לחברת הסלולר אליה אני מנוי. בחברה, הטכנאי בדק את המכשיר ולאחר 15 שעה החליט שאין מה לעשות והמכשיר מושבת סופית. במקביל, צלצל הטכנאי לאיש מכירות ואמר לו להגיע דחוף (יש לקוח שאפשר למכור לו). ניסיתי לשכנע את הטכנאי לעשות מה שהוא יכול והוא המשיך והתעקש שהמכשיר מושבת לתמיד. כאשר איש המכירות הגיע, אמר שלום וישר הוציא קלסר וחוזה והתחיל להציע לי מטובי המכשירים שיש היום לשוק להציע. התעקשתי מולם לנסות שוב לתקן את מכשיר הנייד שלי מאחר ואני עוד משלם עליו ואשלם עליו. וביחד אמרו לי שאין מה לעשות והמכשיר לא יעבוד יותר לעולם. קניתי אצלהם מכשיר חדש. המכשיר הישן שלי תוקן לגמרי בחנות בארהב. האם מאחר והוא מתוקן ועובד והם התעקשו שהוא לא יעבוד יותר יש לי עילה לתביעה? טכנאי, איש מכירות ועוד איש מכירות ישבו לשכנע אותי במשך שעתיים שלמות לקנות מכשיר חדש והמשיכו להתעקש שהמכשיר הקיים לא שמיש יותר. בתודה, איליה.
איליה שלום רב,
על פניו נראה כי העובדות המפורטות אינן מקימות עילה לתביעה יצוגית;
גם אם אפשר יהיה להוכיח רשלנות מקצועית במקרה שלך, הרי שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להוכיח רשלנות שכזו ביחס למס' רב של אנשים אחרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו הסיטואציה שמתוארת היא סיטואציה אישית שקרתה לך. לא חושב שמסעדה מסוימת שולחת בכוונה רק חלק מההזמנה, אלא מדובר כנראה בתקלה. מומלץ לשלוח לאותה רשת פניה בכתב בצורה ברורה ואני סמוך ובטו...
המשך תשובה