שלום, בתאריך 21.01.15 הייתה תקלת צפייה בטלוויזיה. שוחחתי עם נציג טכני מטעם חברת יס שהנחה אותי לנסות להחליף את יציאות ה-HD בטלוויזיה. הדבר לא עזר ובסופו של דבר כשכיביתי את הטלוויזיה היא לא נדלקה שוב. לקחתי את הטלוויזיה למעבדה ולטענת הטכנאי, בגלל שהממיר תקול והמשכתי לפי בקשת הנציג הטכני של יס להחליף יציאות HD נשרפו כל היציאות HD ובעקבותם המעבד הראשי. הטכנאי רשם על הדוח שהתקלה נגרמה עקב ממיר HD תקול ולטענתו הבעיה מוכרת בקרב חברות הכבלים. חברת יס לקחה את הממיר לבדיקה ואישרה שאכן הוא תקול, אבל לטענתה הנזק שנגרם לטלוויזיה לא נגרם מבעיה בממיר התקול. עליי לציין שבאותו שבאותו הרגע בו הממיר התקלקל, התקלקלה גם הטלוויזיה. יס אינם מוכנים לשאת בהשתתפות של עלות תיקון הטלוויזיה (בין 800-1000 ש"ח). אודה לך אם תנחה אותי איך עליי לפעול מכאן? תודה
דודי שלום רב,
לצערנו עושה רושם שהתקלה בממיר והנזק שגרמה לטלויזיה שלך הינה תקלה פרטנית ולא מתאימה לתביעה יצוגית
אולי תוכל לנסות לתבוע פיצוי כלשהו בבימ"ש לתביעות קטנות בנוגע לטלויזיה, אולם זה כבר שייך לפורום אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, הפורום הזה עוסק בתובענות ייצוגיות. שאלתך נוגעת לדיני לשון הרע ואינה נוגעת לפורום זה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה