מסעדה בתל אביב שמציגה תפריט לתיירים שלא דוברים עברית כאשר מחירי המנות פי שתיים ושלוש מהמחירים בתפריט הרגיל – האם מתאים לתבוע במסגרת של תביעה ייצוגית כאשר הנפגעים הם תיירים? יצר מצב מאוד לא נעים עבור קרובי משפחה בביקור מצרפת. מחכה לתשובה,
מרין שלום ותודה על פנייתך
נשמח אם תצרי עמנו קשר כדי לברר פרטים נוספים
על בסיס השיחה נוכל להעריך האם יש מקום ליצוגית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו הסיטואציה שמתוארת היא סיטואציה אישית שקרתה לך. לא חושב שמסעדה מסוימת שולחת בכוונה רק חלק מההזמנה, אלא מדובר כנראה בתקלה. מומלץ לשלוח לאותה רשת פניה בכתב בצורה ברורה ואני סמוך ובטו...
המשך תשובה