שלום רב לפני כחודש וחצי עברתי מחברת תקשורת אחת לאחרת,סגרתי על חבילה ציוד וכל השאר,והיום התברר לי שהציוד של החברה לא מסוגל לספק את מה שהחברה הבטיחה.החברה מפרסמת בכל המדיות את שירותיה המתקדמים,ולא מזכירה ולו בפסיק את העובדה שהציוד שהיא נותנת ללקוח וגובה עליו דמי שכירות לא יכול לספק את השירות המדובר. האם הדבר מהווה עילה לתביעה יצוגית?
גיא שלום ותודה על פנייתך,
לצורך מתן תשובה קונקרטית יש צורך בפרטים נוספים.
אתה מוזמן להעביר לנו במייל תיאור מפורט יותר עם מסמכים רלוונטיים המעידים על הנזק הנ"ל ואנחנו נבדוק אפשרות לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הטעיה צרכנית הינה עילת תביעה פופולרית. יחד עם זאת, על-מנת להוכיח אותה יש להוכיח כי נגרם לך נזק וכי ישנו קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההתקשרות עם החברה המטעה. משוכה שהיא לא תמיד קלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה