ביום שלישי האחרון ( 04/03 )הגשתי תביעה קטנה כנגד חברת הפניקס לביטוח : מכיון שחלק מסעיפי הכיסוי הביטוחי שתוארו ב"חבילה" בעת ההצטרפות והחתימה לא באמת היו חלק מהכיסוי הביטוחי לאורך תקופת הביטוח. מעבר לכך קיימת הטעיה של הציבור כאשר החברה מפרסמת את עיקר הכיסוי הביטוחי באתר האינטרנט שלה, אותם כיסויים שלא היו תקפים אצלי. האם יש פה עילה לתביעה יצוגית ? האם ניתן למשוך את התביעה הקטנה או להקפיא אותה לבינתיים? תודה מראש
עמי שלום,
לכאורה נראה שיש פה הטעיה אולם בכפוף לבדיקת הפוליסה והמסמכים.
המלצתי היה ליצור עימי קשר טלפוני שלאחריו נבדוק היתכנות
הגשת תובענה יצוגית.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה