שלום. שמי טניה ולפני כשנה בחרתי להחליף ספקית אינטרנט. מכיוון שלנטויז'ן אין סניפי קבלת קהל- הכל מתבצע היום טלפונית. פניתי כבר כ-3 פעמים עם בקשת הניתוק, בכל פעם נאמר לי שהחל מחודש הבא אני מנותקת. היום אני עדיין משלמת בכרטיס האשראי, בנוסף הסכום ממש לא הגיוני 159 ש"ח, סכום שאף חברה לא מחייבת היום עבור שירותי אינטרנט. כבר יומיים שאני מנסה לתפוס אותם טלפונית, ללא מענה, ללא חזרה לטלפון שאני משאירה להם. אינני יודעת מה עוד לעשות. איך אפשר לתבוע ולמי עלי להתלונן על כך? תודה רבה.
טניה שלום,
ניתן ליצור עימי קשר בנושא.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הטעיה צרכנית הינה עילת תביעה פופולרית. יחד עם זאת, על-מנת להוכיח אותה יש להוכיח כי נגרם לך נזק וכי ישנו קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההתקשרות עם החברה המטעה. משוכה שהיא לא תמיד קלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה