שלום, אבי נפטר לפני כשנה. לאחר מותו, עשינו סדרת טלפונים לניתוק כל השירותים הקבועים שצרך - מינוי לעיתון, כבלים, טלפון וכו'. החל מכחודשיים לאחר מותו, התחילה בזק להתקשר אלינו (היורשים) כל שבועיים-שלושה, ולדרוש תשלום בעד גלישה באינטרנט. אנו מסבירים כל פעם מחדש שביקשנו ניתוק של השירותים, והם אומרים לנו שבוצעה גלישה על חשבון המנוי (אבי ז"ל). אנו מסבירים שאף אחד לא נמצא במקום או גולש על המנוי, וגם אם כן, זו לא בעיה שלנו שכן ביקשנו לנתק את המנוי, אך הם ממשיכים להתקשר וממשיכים לאיים בנקיטת הליכים לגביית החוב, כבר כשנה. האם יש דברים בגו? איך מתמודדים עם ההטרדות הבלתי פוסקות הללו? תודה, ליהי.
שולחים לבזק פקס מסודר, עם כל השתלשלות.
כמו כן, במכתב יש לציין העתק ל: נציב תלונות הציבור בזק , למועצה הישראלית לצרכנות וגם לממונה על הגנת הצרכן.
כל הפקסים/טלפונים וכתובות ניתן למצוא בגוגל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל רישום שלילי אינו מוצג לנושים כעבור 3 שנים. מוצע לא למחוק נתוני עבר מהמאגר. בהצלחה....
המשך תשובה