שלום . ב 09.2018 בקשתי להתנתק מחברת הוט ובמקביל התחברתי לחברת YES. לאחר חודשיים יצרתי קשר עם חברת הוט שעדיין לא הגיעו לאסוף את הציוד שלהם אמרו אל תדאגי יצרו איתך קשר . ב 05.2019 יצרו איתי קשר לבוא לקחת ציוד ולא הגיעו. אתמול יצרו איתי קשר והודיעו לי על חוב שהשירות התנתק רק ב05.2019. בשיחה שלי מול מוקד השירות היום עם נציגה נאמר לי שניסו לתפוס אותי כל התקופה הזאת מס פעמים והמספר היה מנותק(למרות שאתמול הצליחו להשיג אותנו להודיע על חוב)כששאלתי לאיזה מס ניסו לחייג היא מסרה לי 2 מספרים שגויים . לטענתה גם שלחו לנו מייל התראה על החוב וכששאלתי על כתובת המייל שאליו נשלחה ההתראה הנציגה אמרה "אני רואה שגם המייל שלכם לא מעודכן פה". לא נשלחה אלינו שום הודעה על החוב באמצעות דואר רגיל ועד אתמול היינו בטוחים שניתקו לנו את השירות כבר ב 09.2018 כמו שביקשנו. לטענת הנציגה הם ניתקו אותנו "מנהלתית" ב 05.2019 כיוון שלא הצליחו להשיג אותנו מ10.2018 כשניסו לחייב את ההוראת קבע והיא חזרה. 7 חודשים לקח להם לנתק אותנו כיוון שלא הצליחו להשיג אותנו ולא היה להם אמצעי תשלום לחייב. מה הזכויות שלי מבחינת החוק בעניין זה? או מה ניתן לעשות .תודה.
השאלה בשלב הזה אינה משפטית,
ככל שטרם הוגשה תביעה, פנו להנהלת ההוט ותפרסו בפניהם את הטענות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום לריאן, בהנחה שאין הוראה אחרת בהסדר שנחתם עם הנושה, אין מניעה לשלם סכומים גבוהים מהסכום שנקבע בהסדר. ככל ובכוונתכם לשלם מלוא היתרה בתשלום אחד, מוצע לפנות לנושה ולבקש הנחה נוספת. בהצלחה...
המשך תשובה