בוקר טוב אינני יודעת בכמה עסקינכם בבעיות מול בנקים בנק לאומי פנה אליי עם מכתב מעו"ד על חשבון שסגרתי לפני שנתיים. כנראה והיה בו איזשהו חוב קטנטן שגדל וגדל. אני אציין כי אני לקוחה של הבנק בשני סניפים בראשון לציון ובבת ים. אני מדברת על הסניף בראשל"צ. כששאלתתי אותם מדוע לא פשוט התקשרו אליי על החוב הקטן נמסר לי מהם כי "אין לנו את מס' הטלפון שלך" והכתובת המצוינת אצלנו היא כתובת לא עדכנית. בינתיים החוב התנפח עם שכ"ט של עו"ד וריביוץ פיגורים בזמן שיכלו להשיג אותי ובהעברה בנקאית פשוטה מזמן הייתי מסיימת את הסגה. אני מרגישה זלזול מהבנק, תחמנות ושקרים. אני לא יכולה להתקשר ללאומי CALL כי אני כביכול מטופלת כבר במחלקה המשפטית. אני לא יכולה לקבל מידע מהסניף שלי יותר ולאחר אינספור פקסים ובקשות ותחנונים אף אחד לא חוזר אליי. לפני כשבועיים התקשרה אליי מישהי מהבנק ושלחה לי דפי חשבון ואמרה לי מהו הסכום שאני אמורה להעביר והעברתי. במקביל - ביקשתי ממשרד עוה"ד שיוותרו לי על שכה"ט כי אני סטודנטית וקשה לי. עד כה לא חזרו אליי ואתמול התקשרה אליי מישהי ממשרד עוה"ד בטענה שאני עכשיו חייבת 2000 ש"ח !! אני מרגישה חסרת אונים. בכל פעם מישהו אחר אומר לי על חוב אחר, לא נותנים לי תשובות ולא מנסים לעזור לי איפה חובת הנאמנות של הבנק ללקוח ? האם הם באמת עשו מאמצים מספקים ע"מ להשיג אותי? לדעתי הם פשוט זרקו את העניין ישירות לעוה"ד שלהם. אני מעוניינת לתבוע את הבנק על כל מה שאני עוברת עמם כעת האם ישנה עילה? תודה !
מהמתואר, לא נראה שיש עילה, היות ומחובת הלקוח בעת שמסדיר את החוב, לוודא כי החוב אופס ולא נותרה שום התחייבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל, הפטר בהליכי חדלות פירעון ניתן לאחר שתעמוד בתנאי תוכנית פירעון שתגובש בעניינך. בהצלחה....
המשך תשובה