שלום, לפני כ-שנה קיבלתי מכתב מעו"ד על חוב שיש לי להוט מובייל. כשפניתי להוט מובייל- הם טענו שזה בטיפול העו"ד וכל שאלה לפנות לעו"ד, וכך עשיתי. עו"ד הסבירה לי כי החוב הוא חיוב יחסי עבור חודש ספטמבר 2014. הסברתי לעו"ד שהחוב הזה בוטל לאחר שיחה עם מנהלת בהוט מובייל +שלחתי לה הוכחה על הזיכוי (ביטול החוב) להוט מובייל. עו"ד לא ידעה כ"כ איך לטפל בפנייה, ולא ידעה כ"כ על מה הוט מובייל מחייבים אותי. ההתכתבות עם עו"ד נמשך כמה חודשים- במשך כל השירשור העו"ד סטרה את עצמה וכל פעם החוב היה עבור חודשים אחרים, נשלחו לעו"ד גם כל החשבוניות כהוכחה. לפני כשבוע קיבלתי עוד מכתב מעו"ד שבו כתוב שאני חייב להוט מובייל, אך הפעם החוב היה מופחת בחצי. פניתי שוב לעו"ד שוב לא ידעה לתת לי תשובות, על מה החוב, איך פתאום הוא ירד בחצי. גם בהתכתבות זו כל פעם החוב היה על משהו אחר. טיפול לקוי לגמרי של עו"ד שלא יודעת על מה היא רוצה לחייב אותי. מה ניתן לעשות במקרה כזה? כל המקרה הזה נמשך כמה חודשים. אם אני רוצה להגיש תביעה נגד מי אני מגיש הוט מובייל\העו"ד?
מהמתואר, לא נראה נכון להגיש תביעות, היות ורק ההוצאות ושכ"ט יעלו יותר מהחוב הייחסי, כמובן לשיקולך.
מומץ להסדיר את העניין בכפוף לאסמכתא בה יתועד כי העניין תם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, שאלתך אינה ברורה. ניתן להגיע להסדר עם כל נושה, ובלבד שהוא מסכים להסדר המוצע. פנה לבנק או לעורך דין שמייצג את הבנק בהצעה להסדר ותקבל תשובה. ככל ואינך מצליח להגיע להסדר, מוזמן לשוחח עמי ...
המשך תשובה